Academia Vanghelie

Alaturi de contribuabiii din sector, ma refer la elite, in specail, primaria sectorului 5, pastorita atat de bine de stiti voi f bine cine, va lansa in curand Academia Vanghelie.

Dupa cum stiti, Academia Romana este intr-o continua degradare, si nu ma refer la cladirea care gazduie institutia. Dupa cum bine stiti sunt folosite cuvinte si expresii care este aiurea in limba romana: se merita, ma risc, niciun si nicio se scriu intr-un cuvant, devenind nush ce adverbe, se foloseste cuvantul acuze in loc de acuzatii si cate si mai cate. Si nu doar de catre analfabeti, ci chiar de jurnalisti sau figuri pubice cu pretentii. Si toate astea sub ochii adormiti ai Academiei Romane. Ca sa nu mai zic ca in Noul Dictionar Universal al Limbii Romane salasluie aberatii numite neologisme: kidnapper/kidnappery, sexappeal, pin-up, si altele asemenea.

Despre Academia Catavencu ce sa mai zic? Nu mai e demult ce-a fost. Au mai imbatranit, au lasat-o mai moale, play low, alea-alea, s-au mai vandut, altii au plecat, na, stitti cu totii despre ce e vorba.

Pe mine ma stiti: nu sunt mogul, n-as da bani sa ca va cumpar parerile, etc. Sper sa va alaturati demersului meu si sa dovedim chiar si publicitariada aia de miscare de rezistenta de la Cool Mogul.

6 răspunsuri to “Academia Vanghelie”

  1. Teodora Says:

    Vorba lu’ Cațavencu …. „proști, da’ mulți!” Am auzit și eu de aceste schimbari (întro,întrun etc..ce greu îmi este să scriu) și am zis gata!pe astea nu le mai accept.Am schimbat „î” cu „â” și gata!Rămân în generația veche care scrie într-o, într-un etc.

  2. 'mnealui Says:

    Asta cu niciun, niciuna, n-am inteles-o nici eu. Am cautat si vad insa ca apare si-n DEX online. Ca sa nu mai spun de TV-uri, unde apare numai legat. Ce sa zic, asa o fi… Eu unul m-am conformat. Te pui cu gloata?!

  3. VanGhelie Says:

    Nu stiam de intrun si intro. La fel, o mare retardare

  4. Itmadness Says:

    Academicianul doctor in stiinte ale danturii Vanghelie , mai tare decat chuck norris

  5. sebra Says:

    Mă duc să-mi iau un dicţionar nou.Habar n-aveam de neologismele alea.


Lasă un răspuns

