Flacara violet se falfaie

Silviu Prigoana: Eu i-am spus lui Honorius – ia-ti mai cravata violet.  El nimic, Batman, Batman(hotnews)

Adrian Nastase: Detalii despre Flacara Violet puteti afla de la Mircea si Mihaela Geoana. PSD nu face sedinte de parapsihologie.(hotnews)

Io nu pot decat sa ma bucur ca a pierdut Horrorius. Atat. Cat despre Bombo, sunt sigur ca trece zilnic pe la Oreste si pe la Urania, da nu recunoaste. Acuma, ce i-or fi zis aia de crede ca lumea a uitat ce loaza e …(io)

Ultima ora (cred):

Si Mireca badea a fost atacat energetic.(antena 3)

Marian Vanghelie: „Nu m-am documentat pe tema asta. Însă am nişte cravate violet şi o să încep să le port dacă aşa stau lucrurile” (antena3)

„Ar fi mai bine să ne întoarcem la poziţia de seriozitate. Eu am mai trecut de-a lungul anilor prin reforme din asta care s-au dovedit izoeterice… şi eu le-am recomandat alor mei că dacă sunt cuminţi în curăţirea străzii o să le dau lopăţica violet”, a spus Oprescu.(realitatea.net)

2 răspunsuri to “Flacara violet se falfaie”

  1. porcusoru isteric Says:

    baa .. da ce plm inseamna flacara asta violet_
    ca se pare ca am ramas in urma!

  2. Ionut Says:

    bun, bun raspuns ai dat! de persoana profesionista! 😀


Lasă un răspuns

