De ce a trecut Vanghelie strada? (1)

Sorin Oprescu: A trecut pe ma-sa. Stie ala sa treaca strada?

Mircea Geoana: Ca sa n-o dau afara pe soacra-mea!

PF Daniel: Dracu stie !!!

Ion Iliescu: … stam acum sa analizam sinergia faptelor …

Gabriel Liiceanu: L-am rugat sa-mi ia niste ulei de corp de la magazin.

Marko Bela: Desi este un minoritar, are autonomia necesara.

Bombonel: Ca sa-mi numere termopanele.

Traian Basescu: De comunist ce e!

Mircea Basescu: @@$%%&^%&**%^#

Eba: Mrn Vnghl  trct strd pntr c …

Honorius Prigoana: Pt ca a refuzat reformarea statului.

Remus Cernea: Pt ca era verde.

9 răspunsuri to “De ce a trecut Vanghelie strada? (1)”

  1. george Says:

    pentru ca a fost atacat energetic :))

  2. Ionut Says:

    dar nepoata lui Mizil ce zice? 😀

  3. porcusoru isteric Says:

    de ce a trecut vanghelie strada? pe persoana fizica?

  4. machiaveliq Says:

    Mircea Basescu trebuia sa zica „ce pusca mea ma intereseaza?”
    🙂 tare postu’ 🙂

  5. VanGhelie Says:

    ms, bine ai venit la vanghelion!

  6. machiaveliq Says:

    :))

  7. Geocer Says:

    Esti sigur ca a trecut-o?

  8. VanGhelie Says:

    Am zis strada, nu clasa.


Lasă un răspuns

