Mi-am adus aminte de studentie

Pt cine nu stie, sunt om cu doo facultati, respectiv cu 2 studentii.

6 răspunsuri to “Mi-am adus aminte de studentie”

  1. Teodora Says:

    Opa. Si imi permiteti sa mai stau de vorba (comentez) cu domnia voastra? Io nu am decat una…..si aia ca inginer! [aici bag o icoana ca am rosit, da nu stiu cum!]

  2. VanGhelie Says:

    Fata, sa nu inplicam icoanele sau zeitatile, acii vorbim de lucruri pamantesti. Prezenta feminina a matale imi face placere sa stii tu, fata!

  3. sebra Says:

    Acu’ ce faci? Îi dai apă la moară lui Băsescu, respectiv părerii lui despre învăţământ?? :)))))

  4. Teodora Says:

    Bine fata, am inteles (nu zic iarta-ma….ca iar ma bagi la icoane).

  5. VanGhelie Says:

    ca de obicei, habar nu am ce fac. cat despre invatamant, asta tre s-o intrebati pe Ambramburica

  6. sebra Says:

    Păi na, o întrebăm, da’ degeaba, că tot o ambrambureală e…


Lasă un răspuns

