Cum sa moara femeili dupe tine

De cand am intrat in NATO viata mea s-a schinbat. Mi-am schinbat deodorizantul. Fiecare dimineata este speciala pentru mine. Iar femeile, ei bine, dupa cum bine stiti, femeile simt daca esti un invingator, dar mai ales daca ti-e frica. Iar eu, da cand folosesc NATO, sunt un invigator. Si binili invinge. Toate femeili stie asta.

5 răspunsuri to “Cum sa moara femeili dupe tine”

  1. george Says:

    sa moara! daca asa le-a trebuit :))

  2. porcusoru isteric Says:

    tamangooo tu esti_
    zi hit-mix

  3. VanGhelie Says:

    Nu e ma Tamango. Ce treaba are? Il imitam si io, ca s-tem coetnici.

  4. sebra Says:

    Adică mori tu întâi şi p’ormă femeile???

  5. VanGhelie Says:

    hai ma, ca n-a murit nimeni de la spray cu piper


Lasă un răspuns

