De la Vladescu o caterinca mare cat inima mea, mare cat inima mea …

„Dan Bittman, numit consilier pe probleme de feedback de la populatie al ministrului Finantelor.” Avea recomandari omu:Banii vorbesc, Danutz SRL.

Io ma gandeam ca o sa ne radem cu Funebriu. Sau Horrorius Prigoana. Da de unde?

Acuma astept ca si celelalte ministere sa urmeze exenplul: Minculescu la Sanatate; Guta la Cultura; Simona Senzual la Educatie; Elena Carstea la comisia pt egalitatea intre sexe; Ramona Badescu la Externe; Chivu la Aparare; Tudor Chirila – Comisia pt integritate morala; etc …

P.S. Puteti aduce si voi propuneri.

3 răspunsuri to “De la Vladescu o caterinca mare cat inima mea, mare cat inima mea …”

  1. Florin Says:

    Am auzit si eu azi la stiri la europa fm. Chiar atat de penibili devenim ? 😦

    Sa il citez pe Florin Calinescu : ”Simona.. cum ii zice..Simona Menstrual ? ”

  2. Geocer Says:

    Si ce, Sexy Braileanca n-ar putea sa ocupe un post pe la „Planificare familiala”?

  3. Florin Says:

    @ Geocer , buna propunere. Eu cred ca deja se analizeaza.


Lasă un răspuns

