Din preputul gandirii

Având o relaţie foarte bună cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoară de limba română.

Cum mama dracului mai mon­tează el rododendronii? Asta-i problema mea!

Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenţi aici în faţă şi pe care vreau să le mulţumesc.

Deci prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm.

Sper să iau cele mai multe procente care le va dori bucureşteanul. Înţelegeţi?

Am făcut tot ce-i mai pământenesc posibil.

5 răspunsuri to “Din preputul gandirii”

  1. x Says:

    bai..esti asa de idiot si asa de enervant ca nu ma mai pot abtine sa nu-ti spun vre-o doua, cometezi aiurea pe toate blogurile numai aberatii. lasa-ne ca ne obosesti!
    du-te si apuca-te de altceva, like cosit…prașit
    pana mea, am destula alergie la vanghelie, nu mai vreau sa mai vad un prost care-l imita…

  2. VanGhelie Says:

    iti multumesc pentru parerea asta a ta, maimutoi implementat ce esti, cositor prasitor de 2 bani.

  3. B.L. Says:

    Poate reuşesc să conjug verbul a imita. Dar numai dacă mă ajută Turcesu.
    (Mersi)


Lasă un răspuns

