O veste trista

Io am aflat-o de la tv, dar vreau ca voi s-o aflati de la mine:

ANU ASTA NU SE MAI TINE VANGHELION. CA E CRIZA.

Ce cacat! Da, si pacat! Cat bine au facut vanghelioanele. Asa mor traditiile!

4 răspunsuri to “O veste trista”

  1. analfabetul Says:

    exact. de acum o sa se cheme Banghelionul nu?

  2. VanGhelie Says:

    Nu, nu se va mai cheama in nici un fel. Cu atata mai putin, nu imi voi schimba numele in Banghelie. Sunt deja prea cunoscut si acum am si blogu asta super. Cu ocazia asta, asa vrea sa multumesc WordPress pt ca este.

  3. analfabetul Says:

    nu ma refeream sa iti schimbi numele. am dat acel numa dupa basescu
    am sa trec pe la tine zilele astea. ne potrivim la intelginta

  4. VanGhelie Says:

    Poti sa-mi spui „Dude”, nu te teme. Poate te bag la TSD!


Lasă un răspuns

