Intr-o pasa proasta

5 răspunsuri to “Intr-o pasa proasta”

  1. analfabetul Says:

    tare imaginea. se putea totusi lucra putin la ea. poate si un comentariu pe masura.

  2. VanGhelie Says:

    dialectica nu este puctul meu forte. nici fotoshopu. am deprins de curand cultul propriei personalitati, un soi de narcisism de ferentari si m-am gandit sa culeg chestii de pe goagal. dar multumesc pt critica! esti cumva din sectoru 5? ai vreo nemultumire, ceva de ordin politic? nu ca as rezolva-o, dar asa, ca idee!

  3. analfabetul Says:

    da, de acolo sunt. as vrea mai multe concerte de la trupe de renume.
    lady gaga imi place mie cu Bad romance

  4. me Says:

    M-am „£$%^ pe mine de ras:)

  5. VanGhelie Says:

    Don-soara, cu toti vorbim alanbicat. Da nici chiar asa! Va rog cu tot respectu cuvenit sa ma scuzatz, dar inca mai caut sensu! Din ce sector ziceati ca sunteti?


Lasă un răspuns

